Siguenos en Picasa Instagram Pinterest Siguenos en Picasa

21 d’octubre 2015

La família creix ♥ Fotografia d'embaràs i familiar a l'Empordà



M'agrada tant quan una família em demana que els torni a fer fotos... M'agrada perquè vol dir que confien en mi, m'agrada perquè els conec, perquè fa il·lusió veure com la panxa que vaig fotografiar fa temps és ara un nen preciós que vigila la panxa on hi ha la seva futura germaneta... M'encanta veure les famílies créixer, i per mi és un privilegi posar el meu granet de sorra en la construcció dels seus records...

Potser els recordeu d'aquesta sessió...

I aquí, en Julià, fet tot un homenet i presentant-nos a la seva futura germaneta... la Bruna!



 

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per deixar un comentari!

 
Cerca'ns a Google+